Retourbeleid

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Retourneren is eenvoudig.

  • Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan per mail: info@vanmauz.nl. Vermeld in de e-mail je naam, ordernummer en reden van retour.
  • ​Wij nemen zo snel mogelijk (meestal binnen één à twee werkdagen) contact met je op, je ontvangt van ons een retournummer.
  • Daarna stuur je het product binnen 14 dagen samen met het ingevulde retourformulier naar ons op. Zonder dit formulier word je retour niet behandeld. Download hier het retourformulier. Geretourneerde artikel(en) dien(t)(en) ongebruikt, onbeschadigd, zonder parfumlucht en in originele verpakking (evt. kaartjes e.d. mogen niet verwijderd worden) naar ons opgestuurd te worden. 
  • Wij besteden aandacht aan het verpakken van bestellingen. Verpak je retour goed (in originele verpakking), zodat het netjes blijft. Maak je online een retouretiket? Vul dan je eigen e-mailadres is als daar om gevraagd wordt. Dankjewel! 

Retouradres:
vanMauZ 
t.a.v. Retouren 
Catharinalaan 3 
8448 TD HEERENVEEN (NL)

  • Bewaar je bewijs van verzending totdat wij je retour hebben verwerkt!
  • Na ontvangst verwerken wij je retour uiterlijk binnen 14 dagen, maar meestal binnen een paar dagen. We houden je op de hoogte via e-email. Je ontvangt van ons je geld van de geretourneerde producten (exclusief eventuele verzendkosten) terug. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij hanteren in onze webshop namelijk eerlijke prijzen voor onze producten zonder 'verborgen' verzendkosten.

Let op: Een aantal producten kunnen niet geretourneerd worden.

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde sieraden;
  • Oorbellen vanwege hygiene-redenen;
  • Kadobonnen, ook niet inwisselbaar voor contant geld;
  • Ook geldt voor sommige acties dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Dit staat dan bij de actie vermeld.

Download hier het retourformulier.

Ruilen? Stuur het artikel dat je wilt ruilen retour. Je ontvangt van ons je geld (exclusief eventuele verzendkosten) terug. Het artikel dat je graag wilt hebben kun je via de site bestellen.

Zending niet opgehaald bij het pakketpunt of geweigerd? Als je je bestelling geweigerd hebt bij de deur of niet op tijd hebt opgehaald bij het pakketpunt dan zijn de verzendkosten en de kosten van de retourzending voor jou. Deze kosten worden ingehouden op het te verrekenen retourbedrag.